16 Nisan 2013 Salı

İZMİR DOĞAL YAŞAM PARK'INDAN ÇEKTİĞİM RESİMLER









5 yorum:

  1. Sacide Teyze anlaşılan tatildesiniz =) Fotoğraflar çok güzel. İyi gezmeler size de =)

    YanıtlaSil
  2. Sağol Aslıhancım.Benim küçük oğlum izmirde oturuyor,oğlumun yanına gittik,hafta sonu bizi gezdirdiler sağolsunlar.Sen nasılsın çoktan beri görüşemedik,sağlığın sıhhatin iyidir inşallah,annen nasıl iyimi annene çok selam söyle senide çok öpüyorum herşey gönlünce olsun yavrum.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel. Hem sıla-i rahim hem hava değişikliği =) Sevindim sizin adınıza. Ben iyiyim elhamdülİllah. Sağlığım da iyi çok şükür. Annem bildiğiniz gibi ablamın çocuklara bakıyor hâlâ, torun mesaisine devam yani =) Ve a.s. Çok sağolun Sacide teyze. Dualarınızda bizi de unutmayın inş.

    YanıtlaSil
  4. Sacide teyze kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  5. Çok sağol Aslıhan'cım seninde geçmiş kandilin mübarek olsun ALLAH çok kandillere erdirsin inşallah,seni çok öpüyorum yavrum.

    YanıtlaSil