30 Nisan 2010 Cuma

GELİNİMİN YAPTIĞI TATLI, TARİFİNİ VERİYORUM

Malzeme:
2,5 s.b.irmik
2,5 s.b.un
2 yumurta
1 s.b. yoğurt
1 s.b. sıvı yağ
2 p. k.tozu
1 p. vanilya
Şerbeti:
5,5 s.b. şeker
5,5 s.b. su

Yapılışı:
Bütün malzemeyi  karıştırıp hamur yapın, elinize ceviz kadar hamur alıp şekil verip tepsiye dizin 200'de pişirin  Soğuk suda şeker eritilecek,tatlı fırından çıktığı gibi şerbeti üstüne dökülecek.Şerbeti kaynatılmıyor tatlı çok hafif oluyor,tavsiye ederim.AFİYET OLSUN.
NOT :  Bu malzemeyle tatlı 2 tepsi oluyor

7 yorum:

  1. Selamün aleyküm ablam,
    Bu tatlıya parmak tatlısı deniyordu sanırım.
    Çok nefis görünüyor.Gelinininde seninde ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. selam Sacide ablacığım tatlı çok güzele benziyor ayrıca da bereketli bir tarif ellerine sağlık gelinine de selam
    hatim için cüz almak istersen bana yorum bırak lütfen cüz okuyup Kur'an hatmi yapmak istiyoruz etkinliğime katılırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  3. Anacım ;
    yapanın ellerıne sağlık dert görmesın afiyetler olsun bereketi ile..

    Sevgi ve saygılar...

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun Sacide ablacığım benim ismim Aynur cüz okuma etkinliğime katılmana çok sevindim Rabbim sevabını misliyle versin inşaallah 15 gün içinde biterse iyi olur hedefimiz her 15 günde bir hatim yapmak ve duasını da Mescid'i Nebevi de yapmak Allahın izniyle okuyunca haber verirseniz sevinirim
    selametle

    YanıtlaSil
  5. Annem gelinin ellerine sağlık..Harika görünüyor.Pc ye çok oturamıyorum.Oyüzdende uğrayamıyorum.Ellerinden öpüyorum.Sevgiler bıraktım..

    YanıtlaSil
  6. Güzel kızım,yorumunu görünce çok sevindim yavrucum,ALLAH'a emanet ol canım.

    YanıtlaSil
  7. Güzel ablacığım senin gibi güzel anneleriminizin tariflerinin hiç unutulmaması dileğiyle. ellerine sağlık

    YanıtlaSil