20 Şubat 2010 Cumartesi

KULUKUŞA BOŞNAK HAMURİŞİ

MALZEME:

Un,su,tuz.
Tereyağ
Süt

YAPILIŞI:

Ölçü vermiyorum,un,su,tuz hepsini birden karıştırıp,bozadan biraz koyuca hamur yapın,yağlanmış tepsiye ince bir kat dökün fırında
kendini tutup altı kızarınca fırından çıkarıp üzerine tereyağ sürüp alt üst edin tekrar yağ sürüp bir kat daha dökün,alt kızarınca bir daha yağlayıp alt üst edip altı kızarınca fırından çıkarıp soğuyunca ufak parçalara bölün,üzerine sıcak süt döküp tereyağ kızdırın üzerine gezdirin.AFİYET OLSUN.

8 yorum:

  1. bunun aynısını süt yerne yoğurt dökerek sivaslı komşumuz yapıyor eline sağlık arkadaşımın sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben bunu severek yerdim herhalde. Ama babam ve erkek kardeşimin yemeyecekleri düşündüğüm için beğendiğim pek çok tarifi deneyemiyorum. Böyle uzaktan seyrediyorum işte.

    YanıtlaSil
  3. Değişik güzel bir tarif. Ellerinize sağlık Sacide Teyze.

    YanıtlaSil
  4. 3 yıl bosna da kaldım, kljukusa ismi çok tanıdık geliyor ama tarifi okuyunca sanki benim bildiğim farklıydı gibi geldi. biz de krep denen şeye de kljukusa deniliyor olabilir mi? yoksa tavukla yapılan birşey miydi benim bildiğim kljukusa? ayy kafam karıştı iyice, lütfen yardımcı olun sacide hanım:) bu arada sizin verdiğiniz klyukusa tarifi de oldukça lezzetli gözüküyor, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Bende yuğoslav göçmeni kızıyım, annem de bu tarife benzer bir şey yapıyordu ama süt konmuyordu. Fulya böreği derdi, çok zahmetli olurdu ama harika bir lezzetti. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili arkadaşlarım size cevap yazamadığım için kusuruma bakmayın kayınvalidemi kaybettik Mevlit kandili günü toprağa verdik,onun telaşı var,hakkınızı helal edin her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  7. Başınız sağolsun. Babaanneye Allah rahmet eylesin. Size de Allah sabır versin Sacide Teyze.

    YanıtlaSil
  8. Mutlaka çok lezzetlidir.Bu sene bosnayı gezdik, hatta blogumda da paylaştım.Boşnak yemekleri çok güzel oluyor, ellerinzie sağlık.

    YanıtlaSil