11 Ağustos 2010 Çarşamba

İSLAM ALEMİNİN RAMAZANI HAYIRLI OLSUN

4 yorum:

  1. sanada hayırlı ramazanlar.yorum kısmından kelime doğrulamayı kaldırısan sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Sacide Teyze hayırlı Ramazanlar. Bu mübarek günlerde bana da duayı unutmayın inş. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Aslıhan'cım yavrum sanada hayırlı ramazanlar ve acil şifalar inş.Yavrum sen benim her zaman dualarım'dasın canım benim.Yavrum ben bi zamanlar en küçük çocuğum doğduğunda hastalandım benim ayaklarım tutmadı yürüyemedim,bir tarafta bakılmak isteyen bir bebek,bir tarafta biri 12 yaşında,biri 9 yaşında 2 çocuğum, öbür tarafta ben ayağa kalkıp yürüyemiyorum. Benim o zaman 9 yaşında olan kızım hem bana baktı hem kardeşine baktı ALLAH ondan razı olsun.Ayaklarım tutulunca beni doktora götürdüler,doktor dedi'ki ben ağır ilaç vereceğim bebeği memeden ayırmanız lazım, ben bebeğim 10 aylık olana kadar sabır ettim.Sonra doktora tekrar gittik ilaçlarımı verdi, 2 tertip ilaç kullandım iyileştim RABBİM'e şükürler olsun.Yavrum bu dünya imtihan dünyası sen hiç üzülme iyi olacaksın inş, sonra bu günleri hatılayıp ah ben ne hasta olmuştum diyeceksin yavrum.Moralini yüksek tut,çok gençsin genç insanlar hastalığı çabuk atlatır,herşey gönlünce olsun canım benim, seni çok öpüyorum ALLAH'a emanet ol anneciğine çok selam söyle.Bursaya işin düşerse ben burdayım seni her zaman beklerim. .

    YanıtlaSil
  4. Ve aleykum selam.
    Yazdıklarınız benim için çok güzel moral oldu. Çok teşekkür ederim Sacide Teyze. Konya'ya gelirseniz ben de beklerim inş. Sevgilerimle. Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil