7 Nisan 2010 Çarşamba

KARA LAHANA PİRİNÇLİSİ

MALZEME:
Bir bağ karalaha
1 büyük baş kuru soğan
1 çay bardağı zeytinyağ
1 çay bardağından 1 parmak eksik pirinç
tuz
YAPILIŞI:
Önce karalahanayı 1 cm genişliğinde kıyın 4-5 su güzelce yıkayın koyun kıyıya,tencereye 1,5-2 lt kadar su koyun kaynayınca lahanaları içine atın pirinç'ide ilave edin tuzunu koyun bırakın kaynasın pirinç ler iyice pişince  tel süzgeçe dökün,öbür tarafta başka bir tencereye  zeytinyağı koyun soğanı incecik kıyın güzelce kavurun,tel süzgeçteki kara lahanayı kavrulmuş soğanla karıştırın hepsi bu kadar.AFİYET OLSUN HERKESE.

3 yorum:

  1. Annem karalahanıyı sevmem bilirsin ama senin yaptığın karalahana bile güzel oluyor. Ellerine sağlık anneciğim:)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim annenin her yaptığı güzel geliyo sana bitanem benim,seni çok öpüyorum bi tanem benim.

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık arkadaşım,ben hiç yemedim tadını bilmiyorum:( size şifa olsun

    YanıtlaSil