20 Nisan 2010 Salı

3.CÜ ÖDÜLÜM

















Beni bu güzel ödüle layık gören http://humeyraninyeri.blogspot.com/ Arkadaşım beni ödüllendirmiş ona çok teşekkür ediyorum.
sevgilerimi gönderiyorum.

KURALLAR:

*Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
* Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
*Ödülün logosunu yayınlayın.
*7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
* 7 blogun linkini yayınlayın.
* Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
*Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

HAKKIMDA'Kİ   7  İLGİNÇ ŞEY:

ALLAH bağışlasın 3 erkek torunum var,

1) Torunlarıma çok düşkünüm,onlar benim yaşama sevincim.
2) Yalandan nefret ederim.
3) Gelinimi kızım gibi severim.
4) Arkadaşlık kurmam ilk başlarda zor olur,ama arkadaş olunca'da arkadaşlarımı unutmam.
5) Mutfak eşyalarına çok düşkünüm,çarşıya pazara gidince muhakkak 1 mufak eşyası alırım.
6)Hediye vermeyi çok severim,küçük bişey'de olsa karşımda'kini mutlu görmek bana huzur verir.
7) Misafir ağırlamayı çok severim.
Bende bu ödülü:

Balpötüşü
Bizim Evin Aşçısı
Esmanurun Günlüğü
Gümüş Tepsi
Hayat Devam Ediyor...
nurgülün dünyası
Sena Çeyiz

Arkadaşlarıma gönderiyorum,herkese kolay gelsin.

















































































2 yorum:

  1. hayırlı olsun sacide hanımcığım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yine ben, bu sefer de davetiye ile geldim :)

    Etkinliğimize katılır mısınız?
    "İslamın Işığında" Dini Etkinliği 2 - Aşk ve Evlilik
    humeyraninyeri.blogspot.com
    gelibolu17.blogspot.com
    tarafından hazırlanmış olan "İSLAM'IN IŞIĞINDA"
    isimli etkinliğimize vereceğiniz destekler için şimdiden çok teşekkürler.
    Biz düşündük ki, hepimiz sayfalarımızda önceden belirlediğimiz bir konu hakkında yazılar yazıp yayınlarsak, hem hep birlikte yeni ayetler, hadisler, dualar öğreniriz,
    hem de belirlenmiş olan konu hakkında bilgilerimiz tazelenir.
    22 NİSAN-7 MAYIS
    tarihleri arasında etkinliğimize
    humeyraninyeri.blogspot.com
    yani ben ev sahibeliği yapacağım.
    Sayfanızda yazınızı yayınlayıp başına
    -İslam'ın Işığında-
    yazıp bana haber verirseniz yazınızı zevkle sayfamda yayınlarım.
    Ayrıca bu etkinliğe isteyen herkes katılabilir,
    davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız lütfen kusura bakmasınlar.
    Etkinliğimize herkes davetlidir...
    Sevgiler

    YanıtlaSil